söndag 20 mars 2011

Vår-väder

Härligt det är ute nu med vårväder. :-) Perfekt med lite kyligare väder på kvällar och nätter för att sedan låta solen värma upp på dagtid. Love it.

I veckan här har det blitt mycket lydnadsträning dels med Linda och dels gruppträningar. Jättebra för Lakki med lite störning. Känns som det går bättre och bättre för han att koncentrera sig bland andra hundar nu. Men störning behövs det mycket av. Tur vi har Lisa-träningarna. :-D Jag jobbar eftermiddag till veckan, men förhoppningsvis kan jag byta pass så jag kan vara med på någon träningskväll.

Näpp, nu blir det ett litet kort träningspass. Här nedan följer lite bilder.












Kaizer ääälskar skotern. Hellst att springa bredvid.

Lagt näsan i blöt

Lakki sneglar på katten Aina som spatserar förbi.



Brottningsmatch

2 kommentarer:

  1. Vilka snyggingar! Träningen blir på torsdag till veckan, hoppas att ni kan va med då! =) Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för avtrycket i min gästbok. Kul att följa ditt lakritstroll här i din dagbok. Ja ett kullsyskon till din svarta var jag såååååå sugen på men det passade inte denna gång. Lycka till och jag kommer att kika in här fler gånger // Lena, Allis, Hedvig och Sky

    SvaraRadera