fredag 17 juni 2011

lista

Nu va det länge sedan jag skrev igen. Men dxet har väl funnits viktigare saker att göra än att sitta vid datorn. ;-)

Värmen den kom, men for lika snabbt. Nu hoppas jag bara att den hittar tillbaka hit! Så, vad har hänt sedan sist då?, listar några av de saker jag gjort.
- Jag och Helena har snitslat 2 st lägreklass spår till tävlingen på lördag.
- Har fått hjälp av goda vänner att röja bort lite rat på gården, som belöning bjöd jag på god mat och dryck.
- Har haft troligast den roligaste kvällen ute på o´learys på mycket länge.
- Tränat agility, lagt spår, tränat liiiite lydnad med Kaizer och Lakki.
- Kaizer och Lakki har badat, simmat, plaskat opch bara myyst i havet.
- Börjat cykla de 6.5 km jag har till jobbet.
- Fått hem 12-pinnars slalom från agilityshop.se samt fått färdigt däcket.
- Lakki har följt med på sin första ridtur. Gick kanonbra, han brydde sig inte om hästarna! :-D

Ikväll kommer mina föräldrar hem från att ha varit borta ca 7 veckor med husbilen. Snacka om att hundarna kommer bli överlycklig. Kommer kännas tomt att "bara" ha 2 hundar, men lite skönt också. Lite komplicerat att ha Baghera då man inte vill ta med han i bilen, låta han följa med på långpromenader mm. Man får planera lite annorlunda. Mina älskade barn!

På onsdag tar jag husbilen och åker till sollefteå för midsommarfirande med goda vänner. Jag har inte bestämt mig än om bara Lakki ska få följa eller om jag tar med båda 2. Jag ska suga på den karamellen ett tag. :-P

Allt för nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar