lördag 24 december 2011

GOD JUL!!

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera bloggen igen. Men inspirationen har inte funnit sig, och det har bara känns drygt sätta sig ner och diktera. Egentligen finns det jättemycket att skriva om, men mycket av det vill jag inte ska visas offentligt så då har jag bara struntat i allt bloggande. Aja, nu är det tiiidigt på julafton och jag är på jobbet. Jobbar hela helgen, helt okey tycker jag. Jag går av på torsdag nästa vecka och då drar jag till klimpfjäll över nyår. Det blir jag, Lakki och Kaiz i stugan, men så ska ju campinggänget upp så det blir hur kul som hellst. Har ännu inte bestämt mig hur länge jag blir i fjälls, beror lite på väder och sånt. Är ju ledig 2,5 vecka. :-D



Önskar er alla God Jul!

Tänkte lägga in julkkortet här, men det ville inte datorn så det får bli en annan dag. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar