torsdag 4 november 2010

Kaffe smakar alltid gott med dig AK

Då jag vaknat till liv efter nattskiftet åkte jag ut till Själevad och drack kaffe med Anna-Karin som är i övik på visit. En okomplicerad och glad människa som alltid får en på gott humör. En massa surr om allt och ingenting och mängder av skratt blev det. Tack AK, det behövde jag! Precis då jag skulle åka kom Jossa också, trist att jag behövde åka men plikten kallade.

Jag sitter nu på jobbet och har min sista natt innan det blir lite ledighet, men gubbarna här träffar jag redan på lördag då jag har turen att få äta 3-rätters middag i hockeylogen och kika på MoDo. Gillas! Imorrnkväll är jag bjuden av ett annat skiftlag till olearys för mat och hockey. Ja vad säger man, jag kan inte rå för att jag är populär. ;-)

Efter jag sovit min skönhetssömn efter nattpasset blire "morgon"-kaffe hos Susanne (ryktas om morotskaka) samt lite ärenden på stan.

Ps. Jag som inte är så förtjust i svarta godisar kommer att älska LAKRITS!

Puss hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar