söndag 6 februari 2011

Känns ljust...

Det har varit en jobbig vecka som varit. Speciellt jobbigt att inte veta. Inte veta om Kaizer skulle klara detta, inte veta exakt vad han fått i sig osv.. Men nu börjar det se lite ljusare ut. Kaizer har piggnat på sig riktigt bra och busar nu till och med me Lakki igen. SKönt skönt. Så nu är det bara att försöka få ner levervärderna som blivit lite för höga.

Exakt vad Kaizer fått i sig vet jag inte, men jag kan tänka mig att det låg någon medicin i soppåsarna som var slängd i skogen i Nyänget. Folk är ju inte kloka de inte!! *suck*

För att tänka på något annat så har jag gjort lite kampleksaker till hundarna. Det blev 13 stycken så några har jag gett bort. Hundarna älskar att kampa med dessa.




Fleece-flätorna.

Helgen har dock gett mig ett roligt slut på veckan. Träffade en kompis som jag inte träffat sedan högstadiet och vi tillbringade en hel dag tillsammans med skoter och fika. Vi har mycket att ta igen på de här åren som gått. :-P

Sedan idag så har jag gått promenad med Sandra som va i övik på snabbvisit, idag åker hon tillbaka till stockholm så det va skoj att hinna träffa henne. Sedan bar de iväg till Susanne där vi tränade lite, fikade, prata strunt samt fotograferade hundarna i det fina vädret. Blev ca 170 bilder och många av de riktigt bra faktiskt. Bilderna lägger jag ut senare i veckan. :-)

Näpp, nu ska jag ta ut taco-pajen ur ugnen och äta lite. Tjing!


Lakki med sin snuttefilt från RC´s valppaket.



1 kommentar:

  1. Vad skönt att Kaizer är på bättringsvägen! Visst är det levern som har fantastiskt självläkande egenskaper? Hoppas jag kommer ihåg rätt, för det vore ju oerhört positivt att veta. :)

    Ojju... vad stor han blivit lille Lakki! Söt som... lakrits är han. ;)

    SvaraRadera